DS Automobiles – sesja zdjęciowa
DS Automobiles – sesja zdjęciowa
DS Automobiles – sesja zdjęciowa

DS Automobiles – sesja zdjęciowa

ROK

2021

KLIENT

DS Automobiles

ZAKRES PRAC
Zdjęcia

Research i analiza

Analizując komunikację w kategorii marek moto segmentu premium w latach 2019-2021 braliśmy pod uwagę najczęściej stosowane kadry, oświetlenie, umiejscowienia produktu oraz kompozycje – dla dobrego odbioru, zasięgów i interakcji kluczowe okazało się pokazanie detali, linii samochodu, precyzji wykończenia i charakteru marki.

Grupy docelowe

Sesja zdjęciowa została skierowana głównie do 4 głównych grup docelowych o największym potencjale zakupowym. Do ich zdefiniowania posłużyliśmy się insightami Facebooka, danymi z narzędzia Sotrender oraz wynikami poprzednich kampanii.

Komunikacja odpowiadała potrzebie poczucia elitarności, najwyższej jakości wykonania produktu i wyrażenia własnej tożsamości.

Manager

Mężczyzna w wieku 35-44 lat, mieszkaniec średniego lub dużego miasta, manager wysokiego szczebla lub właściciel firmy, dobrze sytuowany, pasjonat motoryzacji, designu, śledzący nowinki technologiczne, lubiący otaczać się produktami luksusowymi.

Dyrektor

Mężczyzna w wieku 45–64 lat, mieszkaniec średniego lub dużego miasta, dyrektor lub właściciel średniego lub dużego przedsiębiorstwa, dobrze sytuowany, ceniący niecodzienne rozwiązania, lubiący otaczać się produktami luksusowymi.

Dyrektorka

Kobieta w wieku 35–54 lat, mieszkanka średniego lub dużego miasta, dyrektorka, managerka wysokiego szczebla lub właścicielka firmy, dobrze sytuowana, miłośniczka designu i jakościowych rozwiązań, ceniąca niezawodność i niebanalność produktów.

Dziennikarz

Mężczyzna w wieku 25–34 lat, mieszkaniec średniego lub dużego miasta, pasjonat motoryzacji lub dziennikarz branżowy, dobrze sytuowany, będący za bieżąco z nowinkami rynku motoryzacyjnego i technologicznego.

Turysta

Mężczyzna w wieku 35–54 lat, mieszkaniec średniego lub dużego miasta, szukający nowych rozwiązań z branży motoryzacyjnej, nie posiadający wiedzy eksperckiej, poszukujący designerskich rozwiązań, dobrze sytuowany.

ds-sesja-wykres
ds-sesja-wykres
m-ds-sesja-wykres

Idea

Marka DS AUTOMOBILES definiowana jest claimem „refinement engineered” oznaczającym technologiczne wyrafinowanie i to właśnie ono stało się inspiracją do zaprojektowania sesji. Skupiliśmy się na zdjęciach detali, wykończenia wnętrza samochodu oraz szerokich kadrach jego sylwetki.

Pozwoliło nam to pokazać charakter marki oraz odpowiedzieć na potrzeby grup docelowych.

Do sesji wybraliśmy model DS 7 CROSSBACK E-Tense w edycji Luvre.

Egzekucja

Przygotowaliśmy 13 zdjęć modelu, które pełnią rolę komunikacyjną w mediach społecznościowych i reklamie digitalowej, jednak wysoka jakość prac pozwala wykorzystać je  w materiałach i reklamach prasowych, na stronę marki, do galerii samochodu czy katalogu produktowego.

.

Chcesz wycenić podobny projekt? Podaj nam swoje:

Trwa przekazywanie Twojej wiadomości! Proszę czekać.
Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Coś poszło nie tak! Sprawdź poprawność formularza i spróbuj ponownie za chwilę.
Ups! Wystąpił nieoczekiwany błąd. Spróbuj ponownie później.

Odezwiemy się do 24h.