TB Print w Social Media
TB Print w Social Media
TB Print w Social Media

TB Print w Social Media

ROK

2020

KLIENT

TB Print

ZAKRES PRAC
Digital / Social Media

Brief

Przejmując profil w marcu 2017 roku stawialiśmy sobie trzy najważniejsze cele: zwiększenie docieralności treści, zachęcenie odbiorców do interakcji, a przede wszystkim wyróżnienie marki na tle konkurencji i zmienienie dotychczasowej komunikacji w coś oryginalnego, zwracającego uwagę i wyraźnie innego od komunikacji konkurencyjnych marek. Tak naprawdę zależało nam więc na zbudowaniu profilu od nowa.

Strategia

Postawiliśmy na jasne barwy, ciekawe hasła i granie tym, z czym tusze naturalnie się kojarzą, czyli KOLOREM. Dysponując ograniczonym budżetem reklamowym chcieliśmy stworzyć treści zapadające w pamięć i budzące u odbiorców żywe emocje. Naszym celem było, by tworzona przez nas komunikacja intrygowała, wyróżniała się i budziła sympatię do marki i jej produktów.

Realizacja

Nowa komunikacja pozwoliła nam popuścić wodze fantazji i nie bać się szukać kreatywnych cykli komunikacyjnych i niebanalnego spojrzenia na znane i wielokrotne już komunikowane produkty, jak tusze czy akcesoria komputerowe. Poniżej prezentujemy kilka kreacji, z których jesteśmy szczególnie dumni!

Błędy w druku

Trzonem komunikacji były błędy w druku, które pojawiłyby się, gdyby ktoś nie używał tuszu TB. Hasła nawiązują do standardowych powiedzeń, popkultury, czy po prostu często używanych zwrotów, które mogą całkowicie zmienić znaczenie, kiedy w druku coś pójdzie nie tak…

facebook-post-strefa-tb-the-godfather
facebook-post-strefa-tb-the-godfather
facebook-post-strefa-tb-the-godfather
facebook-post-strefa-tb-gdzie-jest-nemo
facebook-post-strefa-tb-gdzie-jest-nemo
facebook-post-strefa-tb-gdzie-jest-nemo

Brak kolorów

Żywe kolory pozwalają się wyróżnić – ale czasem czymś, co wyróżnia, jest ich brak. Tak narodził się pomysł na komunikację pokazującą, jak wiele można stracić, wybierając gorszej jakości tusz. Bohaterami tego cyklu często są zwierzęta, które dodatkowo budzą sympatię i zaangażowanie odbiorców!

facebook-post-strefa-tb-papugi
facebook-post-strefa-tb-papugi
facebook-post-strefa-tb-papugi
facebook-post-strefa-tb-dalmatynczyki
facebook-post-strefa-tb-dalmatynczyki
facebook-post-strefa-tb-dalmatynczyki

RTM

Do tworzenia kampanii wykorzystywaliśmy różne RTMy, np. premierę Gwiezdnych Wojen czy Halloween

facebook-post-strefa-tb-moc-jest-silna
facebook-post-strefa-tb-moc-jest-silna
facebook-post-strefa-tb-moc-jest-silna
facebook-post-strefa-tb
facebook-post-strefa-tb
facebook-post-strefa-tb

Wyniki

Podczas dwuletniej współpracy nad marką TB Print pozyskaliśmy 77 tysięcy użytkowników zaangażowanych w nasz profil oraz produkcje reklamowe oraz wypracowaliśmy ponad 5 milionów wyświetleń.

Chcesz wycenić podobny projekt? Podaj nam swoje:

Trwa przekazywanie Twojej wiadomości! Proszę czekać.
Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Coś poszło nie tak! Sprawdź poprawność formularza i spróbuj ponownie za chwilę.
Ups! Wystąpił nieoczekiwany błąd. Spróbuj ponownie później.

Odezwiemy się do 24h.