konceptika-dla-strefy-tb-na-facebooku-lepsza-jakosc-case-study
10 stycznia,2020

Lepszą jakość widać od razu:
TB Print na Facebooku

SOCIAL MEDIA / DIGITAL MARKETING

Wyniki w skrócie

2
LATA
WSPÓŁPRACY
77000
ZAANGAŻOWANYCH
UŻYTKOWNIKÓW
5000000
WYŚWIETLEŃ
TREŚCI

Brief

Przejmując profil w marcu 2017 roku stawialiśmy sobie trzy najważniejsze cele: zwiększenie docieralności treści, zachęcenie odbiorców do interakcji, a przede wszystkim wyróżnienie marki na tle konkurencji i zmienienie dotychczasowej komunikacji w coś oryginalnego, zwracającego uwagę i wyraźnie innego od komunikacji konkurencyjnych marek. Tak naprawdę zależało nam więc na zbudowaniu profilu od nowa.

Strategia

Postawiliśmy na jasne barwy, ciekawe hasła i granie tym, z czym tusze naturalnie się kojarzą, czyli KOLOREM. Dysponując ograniczonym budżetem reklamowym chcieliśmy stworzyć treści zapadające w pamięć i budzące u odbiorców żywe emocje. Naszym celem było, by tworzona przez nas komunikacja intrygowała, wyróżniała się i budziła sympatię do marki i jej produktów.

Realizacja

Nowa komunikacja pozwoliła nam popuścić wodze fantazji i nie bać się szukać kreatywnych cykli komunikacyjnych i niebanalnego spojrzenia na znane i wielokrotne już komunikowane produkty, jak tusze czy akcesoria komputerowe. Poniżej prezentujemy kilka kreacji, z których jesteśmy szczególnie dumni!

Błędy w druku

Trzonem komunikacji były błędy w druku, które pojawiłyby się, gdyby ktoś nie używał tuszu TB. Hasła nawiązują do standardowych powiedzeń, popkultury, czy po prostu często używanych zwrotów, które mogą całkowicie zmienić znaczenie, kiedy w druku coś pójdzie nie tak…

Brak kolorów

Żywe kolory pozwalają się wyróżnić – ale czasem czymś, co wyróżnia, jest ich brak. Tak narodził się pomysł na komunikację pokazującą, jak wiele można stracić, wybierając gorszej jakości tusz. Bohaterami tego cyklu często są zwierzęta, które dodatkowo budzą sympatię i zaangażowanie odbiorców!

RTM

Do tworzenia kampanii wykorzystywaliśmy różne RTMy, np. premierę Gwiezdnych Wojen czy Halloween

Wyniki

Podczas dwuletniej współpracy nad marką TB Print pozyskaliśmy 77 tysięcy użytkowników zaangażowanych w nasz profil oraz produkcje reklamowe oraz wypracowaliśmy ponad 5 milionów wyświetleń.

Zobacz inne projekty

Jumpy Szuka Pracy - czylikreatywne podejście domarketingu samochodów LCV

Sztuka spotyka motoryzację:budowanie silnej pozycjiDS Automobiles w Social Media