Mała Czarna – komunikacja w mediach społecznościowych
Mała Czarna – komunikacja w mediach społecznościowych
Mała Czarna – komunikacja w mediach społecznościowych

Mała Czarna – komunikacja w mediach społecznościowych

ROK

2020

KLIENT

Mała Czarna

ZAKRES PRAC
Komunikacja

Naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie komunikacji w mediach społecznościowych dla nowej na rynku marki kawy.

Persony

Grupę docelową podzieliliśmy na trzy główne kategorie zróżnicowane pod względem potencjału zakupowego.

Matka Polka

25-35 lat, mieszkanka średniej wielkości miasta, świeża matka, chce utrzymać stały kontakt z bliskimi, szuka wsparcia.

Kobieta sukcesu

30-45 lat, świadoma swoich celów i potrzeb mieszkanka dużego miasta, szuka praktycznych rozwiązań i chwili dla siebie.

Aktywna seniorka

50+, mieszkanka średniej wielkości lub małego miasta, matka dorosłych dzieci, energiczna, szuka wspólnych aktywności z bliskimi

Dane o uczestnikach komunikacji potwierdzają trafne dopasowanie treści do opracowanych grup docelowych.

malaczarna2-wykresy
malaczarna2-wykresy
m-malaczarna2-wykresy

Wyniki

Wyniki naszych działań mówią same za siebie. W grudniowym raporcie Facebook Trends Polska przygotowanym przez Sotrender zajęliśmy w kategorii Napoje 7 miejsce pod względem zaangażowania i 6 miejsce pod względem aktywności fanów, wyprzedzając takie marki jak Kopiko, Pepsi, Coffeedesk, OSHEE czy Tymbark.

malaczarna2-wyniki
malaczarna2-wyniki
m-malaczarna2-wyniki

Koncept

W kreacjach wykorzystywaliśmy gry słowne zachęcające użytkowników do wchodzenia w interakcję z marką. Grafiki dostosowaliśmy do odpowiednich grup docelowych, odpowiadając na ich potrzeby.

Kompozycja

W minimalistycznych kreacjach połączyliśmy elementy brandingowe marki oraz grafiki i krótkie hasła, zachęcające odbiorców do angażowania się pod publikacjami.

malaczarna-kolaz
malaczarna-kolaz
m-malaczarna-kolaz

Egzekucja

Każdy opublikowany post generował duże ilości interakcji, komentarzy i udostępnień.

malaczarna2-posty
malaczarna2-posty
m-malaczarna2-posty

Chcesz wycenić podobny projekt? Podaj nam swoje:

Trwa przekazywanie Twojej wiadomości! Proszę czekać.
Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Coś poszło nie tak! Sprawdź poprawność formularza i spróbuj ponownie za chwilę.
Ups! Wystąpił nieoczekiwany błąd. Spróbuj ponownie później.

Odezwiemy się do 24h.