Regulamin konkursu Francuskie kino akcji
(dalej jako „Konkurs”)
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem Konkursu jest Mateusz Miernikowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Konceptika Mateusz Miernikowski, ul. Sokolnicza 5/37, 53-676 Wrocław, NIP 625-22-55-056, zwany dalej „Organizatorem”.
- Zleceniodawcą organizacji Konkursu i Fundatorem Nagród jest Stellantis Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy Alei Krakowskiej 206 w Warszawie, 02-219 Warszawa, NIP 5260151365, KRS: 0000019125 (zwany dalej jako „Administrator danych”, „Administrator”, „Fundator Nagród”).
- Konkurs będzie prowadzony i dostępny za pośrednictwem Serwisu Facebook.com w poście konkursowym na stronie: CitroenPolska, dostępnej pod adresem www.facebook.com/CitroenPolska, zwanej dalej „Profilem”.
- Uczestnikiem Konkursu, na warunkach określonych w Regulaminie Konkursu, może być każda osoba fizyczna powyżej 18 roku życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także zamieszkała na terenie Polski (dalej „Uczestnik”).
- Konkurs prowadzony będzie na terenie całej Polski, na podstawie niniejszego „Regulaminu Konkursu”.
- Konkurs rozpocznie się 19.11.2021 r. poprzez publikację na Profilu postu konkursowego. Konkurs zakończy się 23.11.2021 o godz. 23:59.
- Ogłoszenie zwycięzców nastąpi najpóźniej 12:00 w dniu 22.22.2021, poprzez informację umieszczoną poprzez oddzielny komentarz informujący o rozwiązaniu konkursu pod postem konkursowym lub komentarze do zwycięskich wpisów.
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu oraz członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, osoby znajdujące się pod opieką lub kuratelą oraz osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym.
- Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku powzięcia uzasadnionych podejrzeń, że Uczestnik podejmuje próby nieuczciwego uzyskania nagród, posługuje się nieprawdziwymi danymi lub narusza w inny sposób postanowienia niniejszego Regulaminu, obowiązującego prawa lub działa w sposób niezgodny z zasadami współżycia społecznego.
II. ZASADY PROWADZENIA KONKURSU
- Aby wziąć udział w Konkursie należy spełnić łącznie następujące warunki:
- a) zapoznać się z treścią Regulaminu Konkursu; Uczestnik, przystępując do Konkursu, zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w Regulaminie Konkursu zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie; przesłanie zgłoszenia do Konkursu oznacza jednoczesną akceptację przez Uczestnika postanowień Regulaminu,
- b) wykonać zadanie konkursowe opisane w punkcie 2 podpunkt a poniżej niniejszego Działu II Regulaminu Konkursu.
- c) wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Administratora zawartych w profilu osobowym w Serwisie Facebook.com następujących informacji: imię, nazwisko – do celów związanych z przeprowadzeniem Konkursu oraz identyfikacji zgłoszeń konkursowych, Wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych (adres zamieszkania, numer telefonu) przesłanych przez wskazane osoby w wiadomości e-mail na adres: biuro@konceptika.pl w celu wydania nagrody.
- Przebieg konkursu:
- a) Warunkiem koniecznym wzięcia udziału w konkursie jest policzenie liczby samochodów marki Citroën występujących w materiale wideo zamieszczonym w poście konkursowym oraz napisanie w komentarzu pod postem odpowiedzi konkursowej na zadanie: „Obejrzyj zwiastun filmu i policz występujące w nim Citroëny, a następnie stwórz swój własny tytuł artykułu w Kurierze Francuskim w którym Citroën jako główny bohater ratuje świat – w tytule musi zawierać się również liczba samochodów ze zwiastuna!” (dalej „Praca Konkursowa”),
- b) zwycięzcy zostaną wyłoniony przez jury w składzie: Jeremiasz Paprzycki – przedstawiciel Administratora oraz Patrycja Krakowska – przedstawiciel Konceptika, na podstawie kreatywności a także jego zgodności z treścią zadania konkursowego.
- c) uczestnik konkursu może przesłać dowolną liczbę zgłoszeń, wszystkie z nich zostaną rozważone przez Jury oddzielnie. Nagroda zostanie przyznana za wybrane jedno zgłoszenie.
- Wymagania dotyczące uczestnictwa:
- a) zgłaszane w wykonaniu zadania Prace Konkursowe nie mogą naruszać ogólnie przyjętych norm obyczajowych, a w szczególności nie mogą zawierać treści powszechnie uznawanych za obraźliwe i wulgarne, wyrażeń z zakresu erotyki i/lub pornografii, materiałów rasistowskich promujących przemoc i/lub naruszających prawo do prywatności, materiałów chronionych prawami wyłącznymi (np. prawami autorskimi) bez zgody ich właścicieli prawnych,
- b) poprzez przystąpienie do Konkursu i akceptację Regulaminu Uczestnik oświadcza, że jest autorem Pracy Konkursowej,
- c) poprzez przystąpienie do Konkursu i akceptację Regulaminu Uczestnik oświadcza, że przysługują mu wszelkie prawa autorskie osobiste i majątkowe do Pracy Konkursowej oraz że Praca Konkursowa nie narusza w żaden sposób przepisów obowiązującego prawa ani jakichkolwiek praw lub dóbr osobistych osób trzecich,
- d) zgłoszona Praca Konkursowa nie została wykorzystana jako zgłoszenie w innym konkursie.
- Zgłaszając Pracę konkursową Uczestnik godzi się również i oświadcza, że w przypadku otrzymania Nagrody (Dział III Regulaminu) w zamian za tę nagrodę przechodzą na Fundatora Nagród, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, wszelkie majątkowe prawa autorskie do Pracy Konkursowej. Przeniesienie praw autorskich zachodzi na następujących polach eksploatacji: zwielokrotnianie i utrwalanie dowolną techniką egzemplarzy Pracy Konkursowej, w tym w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, audiowizualną, techniką cyfrową, użyczanie oraz wprowadzanie do obrotu, tak oryginału, jak i kopii, rozpowszechnianie, w szczególności w sieci Internet, poprzez wprowadzenie do pamięci komputera bez względu na liczbę nadań, emisji, wytworzonych egzemplarzy, publiczne wykonanie, wystawianie, wyświetlanie, odtwarzanie oraz nadawanie, reemitowanie, używanie Pracy Konkursowej w różnych formach wydawniczych i multimedialnych, w tym w reklamach i promocji w telewizji, na nośnikach papierowych, magnetycznych, optycznych i filmowych, publiczne udostępnianie Pracy Konkursowej w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i czasie przez niego wybranym, wprowadzanie do pamięci komputera. Uczestnik wyraża również zgodę na przeniesienie przez Fundatora Nagród tych praw do Pracy Konkursowej, w całości lub w części, na dowolną stronę trzecią w dowolnym czasie oraz na wykorzystanie Pracy Konkursowej do tworzenia utworów zależnych (modyfikacje i przekształcenia). Fundator Nagrody nabywa te prawa z chwilą wydania Uczestnikowi Nagrody na podstawie art. 921 § 3 kodeksu cywilnego.
- Uczestnicy Konkursu są zobowiązani do przestrzegania niniejszego Regulaminu Konkursu. Wszelkie naruszenia Regulaminu Konkursu mogą skutkować wykluczeniem Uczestnika z udziału w Konkursie.
- Konkurs nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., Nr 165 z późn. zm.), ani też żadnego innego typu grą hazardową regulowaną przez wskazaną ustawę.
III. NAGRODY I WYDANIE NAGRÓD
- Nagrodą w konkursie dla uczestników, którzy zajęli miejsca od 1 do 5 są zestawy składające się z podwójnego zaproszenia do kina sieci Cinema City na film „Francuski Kurier” oraz plakatu filmowego.
- Nagrodą w konkursie dla uczestników, którzy zajęli miejsce od 6 do 10 są podwójne zaproszenia do kina sieci Cinema City na film „Francuski Kurier”.
- Zaproszenia do kina zostaną przekazane w postaci vouchera zwycięzcom poprzez wiadomości prywatne na Facebooku na profilu www.facebook.com/CitroenPolska. Plakaty filmowe zostaną przekazane zwycięzcom na wskazane w wiadomości prywatnej na Facebooku na profilu www.facebook.com/CitroenPolska adresy pocztowe w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez zwycięzcę danych adresowych.
- Nie zgłoszenie się w wiadomości prywatnej w terminie 2 dni od ogłoszenia wyników konkursu jest równoznaczne z rezygnacją zwycięzcy z nagrody.
- Nie ma możliwości wymiany nagrody na jej równowartość pieniężną.
- Nie ma możliwości przeniesienia praw do nagrody na osobę inną niż wybrana przez Jury.
IV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe Uczestników Konkursu przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, natomiast w przypadku zwycięzcy – również w celu wydania nagrody oraz dokonania stosownych rozliczeń podatkowych, zgodnie z pkt IV.6. Regulaminu.
- Administratorem danych osobowych jest Fundator Nagrody, tj. Stellantis Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy Alei Krakowskiej 206 w Warszawie, 02-219 Warszawa, NIP 5260151365, KRS: 0000019125. Z Administratorem danych można kontaktować się drogą mailową pod adresem jeremiasz.paprzycki@external.stellantis.com.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych Uczestników Konkursu jest art. 6 ust. 1 lit a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), co oznacza że przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody udzielonej przez osobę, której dane dotyczą. W przypadku zwycięzcy, podstawą przetwarzania danych osobowych może być również art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
- Podanie danych osobowych przez Uczestników Konkursu jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w Konkursie.
- Dostęp do danych osobowych przysługuje Organizatorowi Konkursu, który jest uprawniony do ich przetwarzania w imieniu Administratora danych. Dane osobowe Uczestników Konkursu mogą być udostępniane również innym podmiotom, w tym podwykonawcom realizującym na rzecz Administratora danych lub Organizatora Konkursu usługi w ramach przeprowadzania Konkursu, włączając dostawców usług hostingowych poczty elektronicznej, firmy kurierskie, podmioty świadczące usługi księgowe.
- Dane osobowe Uczestników Konkursu przetwarzane będą przez czas trwania Konkursu oraz – w przypadku zwycięzcy – do czasu dostarczenia mu Nagrody oraz w związku z realizacją 5-letniego obowiązku archiwizacyjnego dotyczącego dokumentów przechowywanych w celach podatkowych.
- Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo do:
- a) żądania dostępu do przekazanych danych osobowych,
- b) sprostowania danych osobowych,
- c) żądania usunięcia danych osobowych,
- d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- e) przenoszenia danych osobowych.
- Uczestnicy Konkursu mają także prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
- Uczestnicy Konkursu posiadają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W stosunku do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za: zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku niedopełnienia przez Uczestnika wszystkich warunków wzięcia udziału w konkursie lub w przypadku niedoręczenia Uczestnikowi nagrody spowodowanego niepodaniem lub błędnym podaniem przez Uczestnika danych adresowych. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Konkursu zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
VI. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Firma Konceptika Mateusz Miernikowski, będąca Organizatorem Konkursu nie przetwarza, nie udostępnia ani nie wykorzystuje w celach marketingowych danych przekazywanych przez Użytkowników strony www.facebook.com/CitroenPolska, gdzie odbywa się Konkurs.
Użycie danych użytkowników biorących udział w konkursie określone jest w Regulaminie Konkursu.
Strona www.facebook.com/CitroenPolska podlega regulacjom i polityce prywatności serwisu Facebook.
Więcej informacji na temat „Polityki prywatności” na Facebook.com znajduje się na: www.facebook.com/about/privacy/.
Polityka prywatności stron zewnętrznych, do których odnośniki znajdują się na stronie www.facebook.com/CitroenPolska jest regulowana osobnymi postanowieniami.
W przypadku dodatkowych pytań dotyczących polityki prywatności, prosimy o kontakt e-mail: biuro@konceptika.pl.