konceptika-dla-strefy-tb-outdoor-bezbledny-druk-case-study

Brief

O komunikacji marki zawsze myślimy całościowo! Dlatego pracując nad zmianą KV TB na Facebooku (do wglądu tutaj) zauważyliśmy potencjał wyjścia z proponowaną komunikacją na platformę outdoorową, gdzie mogliśmy wykorzystać dodatkowe nośniki jak plakaty, bannery czy różnego rodzaju gadżety. Głównym celem, który nam przyświecał, było stworzenie wyróżniającego się wizerunku marki.

Strategia

Naszym priorytetem było zachowanie „ducha” marki, który wykreowaliśmy w digitalu. Wierzyliśmy, że komunikacja wyróżniająca się prostotą i minimalizmem, z wykorzystaniem żywych kolorów kojarzących się z marką, sprawdzi się także w kampaniach ATL i BTL. Zależało nam przede wszystkim na przybliżeniu marki użytkownikom, wzbudzeniu sympatii i pozytywnych skojarzeń, a dopiero później na nienachalnej promocji konkretnych produktów, nawiązującej do codziennych doświadczeń klientów.

Projekt

W egzekucji postawiliśmy na to, żeby hasła na gadżetach w dużej mierze nawiązywały do samego gadżetu. Wszystko po to, żeby zwrócić uwagę i rozbawić, ale też utrwalić wizerunek marki i zachęcić klientów do zaprzyjaźnienia się z produktami TB.

Błędy w druku wykorzystaliśmy także do stworzenia haseł na koszulkach:

Jasne, wyraziste barwy i czysta forma wyróżniała się także w projektach reklam outdoorowych, takich jak citylighty, czy bannery:

Zobacz inne projekty

Rebranding I’M Inter Motorsw Social Media

Classic Me – soczewkapromująca PlayStation Classic